Roc

GESCHIEDENIS / WAARDE VAN HET MERK

Het is intussen al meer dan 50 jaar geleden dat specialist in dermopharmacologie Jean-Charles Lissarrague, een van de belangrijkste laboratoria in dermo-cosmetisch onderzoek heeft opgezet. Dr. Lissarrague is een expert als het om vrouwelijke schoonheid en hoe die te bewaren gaat. Hij zocht altijd naar de meest actieve ingrediënten om voor zichtbare resultaten te zorgen zodat vrouwen over de hele wereld op hun huidverzorgingsproducten kunnen vertrouwen. En RoC respecteert na al die jaren nog steeds haar waarden die ze van bij de start belangrijk vond: Vertrouwen Het is een vertrouwensrelatie die aan de basis ligt van RoC: in de vroege jaren ’50 creëerde dr. Lissarrague de eerste hypoallergene verzorging die aan de verwachting van zijn patiënten voldeed. Dit vertrouwensverhaal tussen RoC en zijn klanten blijft tot op de dag van vandaag bestaan en is zelfs een van de belangrijkste pijlers van het bedrijf. De wereldberoemde slagzin van het merk, verwijst ernaar: RoC belooft het u. Doeltreffendheid Alle RoC-producten zijn geproduceerd volgens strenge kwaliteitsnormen: van bij de ontwikkeling van de formules tot aan het verpakken zijn de producten en materialen onderworpen aan strenge tests inzake kwaliteit. Zo biedt RoC een maximale doeltreffendheid met de grootste veiligheid. Specialisatie & Innovatie In de constante zoektocht naar innovatieve en werkende bestanddelen is RoC intussen één van de pioniers. Als eerste merk integreerden zij in 1996 actief Retinol, een ingrediënt waarvan het bewezen is dat het werkt tegen huidveroudering, in het Retinol Actif Pur-gamma.

Waarom houdt Deauty van RoC?

  • Voor de maximale doeltreffendheid van hun huidverzorgingsproducten, onderworpen aan de strengste tests.
  • Voor de constante zoektocht naar producten met de nieuwste cosmetische innovaties
  • Voor de trouw aan hun merkwaarden, al meer dan 60 jaar