Vanessa Tugendhaft is een jonge Belgische juwelenontwerpster. Als kind bruiste ze al van creativiteit en ze maakte op haar vijftiende al haar eerste eigen juweel. Toen ze haar studies marketing begon ontdekte ze pas haar echte uitdaging in het leven: diamanten toegankelijk maken voor iedereen. Dankzij haar eerste creatie met diamanten: “diamant sur fil rouge”, gelanceerd in 2004 kwam ze op de kaart der juwelenontwerpers te staan. En hoe! Ze liet meteen van zich horen en had al snel een trouw publiek. Haar eerste juweel werd in no time aan de polsen van verschillende beroemdheden gespot. Het ontwerp combineert eenvoud met kostbaarheid dankzij de diamanten en goud. In een paar jaar is Vanessa Tugendhaft uitgegroeid tot een gerenommeerd merk dat wordt verdeeld in maarliefst 200 prestigieuze winkels (Harvey Nichols, Fred Segal, Francks & Fils, Le Bon Marché, Saks, Tsum…) en dit over de hele wereld! Vanessa opende ook haar eigen concept store in het hartje van Parijs, een plek waar diamanten centraal staan. De winkel ligt in de hippe buurt, Saint-Germain, en straalt een heerlijke boudoirsfeer uit. Voor wie van glamoureus én vrouwelijk houdt. De collecties worden er op een strakke en eenvoudige wijze gepresenteerd maar ook op rollen van draad, dat verwijst naar het succes van Vanessa’s allereerste ontwerp. Ze verraste iedereen bij de lancering van de drie Eau Diamantées en we denken dat het hier niet bij blijft!