Giorgio Armani

GESCHIEDENIS/ WAARDE VAN HET MERK

Na de hele wereld gecharmeerd te hebben met zijn iconische parfums via een korte tussenstop in Hollywood, was het slechts een kwestie van tijd voordat Armani zich aan make-up en huidverzorgingen zou wagen. Een logische volgende stap dus, waarbij we opnieuw kunnen rekenen op dezelfde kwaliteit en hetzelfde design: zwarte, stijlvolle verpakkingen met vernieuwende texturen waar allerlei moois in zit. Een fluwelen gloss, een fond de teint op basis van olie, grafische paletten die nog handig zijn ook… Armani hoeft niet meer te bewijzen dat hij voor luxe staat, maar hij slaagt er ook nog eens in om de trends te omzeilen en er zelf nieuwe te creëren. De bedoeling is om de sterke, onafhankelijke, intelligente en ambitieuze vrouw naar voren te schuiven. Een combinatie tussen het beste van de jaren 80, het pure van de jaren 90 en de openheid van de jaren 2000. De Armani vrouw overbrugt de decennia zonder zich te verliezen: zelfverzekerd, sexy en chiquer dan ooit.

Waarom houdt Deauty van Giorgio Armani?

  • Om de elegante producten en de pure verpakkingen
  • Om de geraffineerde kleurschakeringen
  • Om de luxueuze look en feel van het merk