Revitalash

GESCHIEDENIS / WAARDE VAN HET MERK

De geschiedenis van dit merk is ontroerend verhaal, Revitalash heeft een missie voor alle vrouwen. Eigenlijk was het een cadeau, van een man aan zijn vrouw omdat ze opnieuw samen konden lachen na een lange en harde strijd tegen borstkanker. Michael Brikenhoff is dokter maar in de eerste plaats een liefhebbende echtgenoot. De verschillende behandelingen met chemotherapie die zijn vrouw Gayle, heeft doorstaan hebben ervoor gezorgd dat haar wimpers erg broos en fijn waren. Dr. Brikenhoff stelde een team van onderzoekers en erkende dermatologen samen. Hij ging samen met hen op zoek naar een formule die ervoor kon zorgen dat zijn vrouw opnieuw gezonde en lange wimpers zou krijgen. Het werd Revitalash, een product dat ervoor zorgt dat je wimpers gezonder en sterker worden. En ook nog eens sneller en beter groeien! En dat is niet alles, het beste nieuws is misschien wel dat een groot deel van de opbrengst naar onderzoek en preventie van borstkanker gaat. “We voelen ons vaak hulpeloos wanneer een geliefde pijn heeft. Ik heb veel geluk gehad dat ik Gayle kon helpen tijdens haar herstel, in de mate van het mogelijke. Haar enthousiasme over haar mooie wimpers was een bron van geluk en inspiratie voor mij!” – Dr. Brikenhoff

Waarom houdt Deauty van Revitalash?

  • Om hun aanbod aan geavanceerde en resultaatgerichte producten
  • Om de missie die alle vrouwen van vandaag aanbelangt
  • Om hun uitgebreide onderzoek en doeltreffende formules